Naturbilder
Kollaps
X
-
Mvh Anders
Cyathopharynx foae Sibwesa, Cyprichromis microlepidotus Bulu point, Cyprichromis coluratus Mbita, Xenotilapia papilio Tembwe Deux, Xenotilapia ochrogenys Kigoma, Tanganicodus irsacae Mabilibili, Phyllonemus typus. -
Kommentar
-
Fina naturliga sländbilder, på dig själv.
Tack till HåE och DaRe också, värmer alltid när någon tycker något om det man lägger ut.Senast redigerad av GraTis; 16 August 2014, 18:15.Kommentar
-
När vi ändå är inne på sländor, den här tog jag för en timme sen. Kolla framför nosen på valpen min. Båda ville ha bollen
Kommentar
-
Mobilbilder från ikväll. Utanför lokalen hittade jag denna lilla nykläckta snokbäbis. Tidigare i somras låg en stor snokhona utanför lokalen, kanske mamma snok Kul när man kan ta spontana naturbilder mitt i stan, det var ganska mörkt så jag är ganska impad av mobilblixten.Kommentar
-
Mvh Anders
Cyathopharynx foae Sibwesa, Cyprichromis microlepidotus Bulu point, Cyprichromis coluratus Mbita, Xenotilapia papilio Tembwe Deux, Xenotilapia ochrogenys Kigoma, Tanganicodus irsacae Mabilibili, Phyllonemus typus.Kommentar
-
Kommentar
-
Høst i midt-norge
Her er et par høst bilder fra midt-norge
Admiral sommerfugl (Vanessa atalanta) Utrolig mange Admiral sommerfugler her i høst. Tatt med en 50 mm linse.
Tidlig fullmåne innstillinger iso 6400, f/2.8, 1/40 sec.ed en 50 mm linse.
Kommentar
-
Fina bilder Rolf!
Gillar kontrasterna i sommerfugl bilden.Mvh Anders
Cyathopharynx foae Sibwesa, Cyprichromis microlepidotus Bulu point, Cyprichromis coluratus Mbita, Xenotilapia papilio Tembwe Deux, Xenotilapia ochrogenys Kigoma, Tanganicodus irsacae Mabilibili, Phyllonemus typus.Kommentar
-
-
Toppenbilder Rolf!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kommentar