Intressant är det at det blivit ett så stort intresse för dessa ciklider. Det kan ju vara så att de har börjat fånga fler och då också fått tag på en hel del som ännu ej beskrivits.
Guianacara owroewefi
Kollaps
X
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
Mina ciklider: Guianacara cf. owroewefi (Creek Margot), Guianacara stergiosi, Krobia xinguensis, Nanochromis parilus, Pelvicachromis silviae och Tahuantinsuyoa macantzatza.Kommentar
-
jag har en art, än... Och har en god vän som har tre sorter----------------------------------
/PIAKommentar
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
geayi (2 st, - men är väldigt gammal och sliten nu), stergiosi (4 st ungdomar), owroewefi (åtminstone 13).Mina ciklider: Guianacara cf. owroewefi (Creek Margot), Guianacara stergiosi, Krobia xinguensis, Nanochromis parilus, Pelvicachromis silviae och Tahuantinsuyoa macantzatza.Kommentar
-
Kommentar
-
Grymt fina!!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Jeg har for øyeblikket fire forskjellige Guianacara. Det er G. sphenozona, G,stergiosi, G. dacry og G. sp. Jatupa.
Cichlid-Power.Kommentar
-
Mina ciklider: Guianacara cf. owroewefi (Creek Margot), Guianacara stergiosi, Krobia xinguensis, Nanochromis parilus, Pelvicachromis silviae och Tahuantinsuyoa macantzatza.Kommentar
-
Jag har lagt in bilder i artregistret...Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Hei Nicke, det skal jeg nok gjøre senere, foreløpig er de små så at de skiller seg ikke ut fra andre Guianacara,
Cichlid-PowerKommentar
-
-
Vilket underbart akvarium Pia! Skulle kunna titta på den från nära håll en hel kväll Såg ett par schack ciklider simma runt ocksåBe careful when speaking. You create the world around you with your words.Kommentar
-
Kommentar
-
Nice-iga karKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Kommentar