Projekt göra om i kuben
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
-
-
Kommentar
-
Inväntar en leverans med diverse cryptocoryne snart. Ska även prova pmdd i kuben, har aldrig provat att ge näring tidigare.Kommentar
-
Fint kar. Man blir nästan sugen på en liten kub..
Hur höga blir nana anibuas? Sådana skulle passa bra hos mig ocksåKommentar
-
Senast redigerad av olaw; 19 March 2014, 22:36.Kommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Blir ju riktigt fint!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
-
-
Kommentar
-
Såg i affären att det visst var koppartetra silvertip jag skaffat. Min plan är att fylla på med 10 till koppartetror så dom blir 20 totalt och 2 till siamesiska algätare så dom blir 5. Dom tre siameserna jag har nu simmar så fint i grupp ibland, vilket jag vill uppmuntra. Troligtvis kommer siameserna att växa ur kuben så småningom men den dagen får dom flytta.
Funderar på att som sista art införskaffa några bolivianska fjärilsciklider som kan hålla till på botten bland rötter, stenar och växter. Är det någon som kan ge mig tips hur många som skulle fungera på en bottenyta på 50x50 cm? Har för mig kuben är 50L 50D och 55H.
Enligt affären där jag brukar handla så är dom svåra att könsbestämma i den storlek dom säljer dom och ska vara så pass fredliga att man kan ha några stycken på 50x50 bottenyta utan att dom slår ihjäl varandra även om 2 parar ut. Skulle gärna skaffa 4-5 st men undrar om det verkligen stämmer att dom skulle tolerera varandra så nära inpå. Någon som har erfarenhet av denna vackra ciklid?Kommentar
Kommentar