tangayika i S T H L M

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • maswa
    Användare
    • June 2003
    • 52

    tangayika i S T H L M

    HEJ! jag skulle vilja få lite råd om vilka/vilken butik man ska besöka om man är ute efter tangayika i stockholm ska dit på tisdag.

    TACK PÅ FÖRHAND jimmi
  • Melina
    Användare
    • June 2002
    • 55

    #2
    Akvarieleasing i Sundbyberg har en hel del tanganyika! Väldigt bra kvalite och priser. Dessutom säljer de rätt mycket malawi också om du är intresserad av de.

    Även Akvarielagret i Bromma har tanganyika, vet inte riktigt om de har mycket inne nu under sommaren fast de brukar ha.

    Mvh Melina
    Mvh Melina

    Kommentar

    • Kjell Fohrman
      Användare
      • April 2002
      • 4619

      #3
      Bägge affärerna lämnar också rabatt till NCS-medlemmar, så även om inte du verkar vara medlem (inget medlemsnummer angivet) så kan det var ett tips till andra som besöker Stockholm i sommar.
      Se förövrigt första sidan där de affärer som ger rabatt listas.
      Ciklidhälsningar
      Kjell

      Kommentar

      • StefanL
        Användare
        • August 2002
        • 10784

        #4
        Jag kan verkligen hålla med Kjell om att det är bra att vara medlem. Inte bara för de övriga förmåner man får genom t ex det högklassiga ciklidbladet utan också för det förträffliga rabattsystem som finns hos olika handlare. Den lilla peng man lägger på medlemskapet har man snabbt igen om man tar en tur till en butik... Är man inte ute efter fiskar så kan man ju även få procenten på tillbehör!!

        Att vara medlem i NCS har gett mig oerhört mycket glädje, kunskap och inte minst, en hel del sparade pengar genom de köp jag gjort på affärer som har rabattsystemet!

        Kommentar

        • maswa
          Användare
          • June 2003
          • 52

          #5
          Tack för hjälpen Melina!! för övrigt vart jag medlem för en månad sen men vet ej hur jag ska få in medlems numret i logon!?

          MVH JIMMI

          Kommentar

          • fredrikr
            Användare
            • October 2002
            • 985

            #6
            Klicka på "Profil" högst upp på skärmen när du är inne i forumet. Där kan
            du fylla i och ändra en bunt detaljer om dig själv, däribland medlemsnummer.

            /Fredrik
            Fred rik Rams berg, Stockholm. Moderator för Köp och Sälj-avdelningen.  <font color="red">2005-06-05:</font id="red">
            http://www.stockholmsciklidklubb.com   http://akvarium.ramsberg.net     <font color="red">Nya bilder!</font id="red">

            Kommentar

            Arbetssätt...