Hej,
när jag sålde mitt sista (snyft) akvarium hade jag ganska nyligen gjort räkmix, som jag nu alltså inte har någon användning för.
Receptet är enligt följande:
500g räkor med skal
600g gröna ärtor
450g hackad förvälld spenat
2 krm vitaminpulver för tamfåglar (tror det var krm, det låg ett mått i burken)
1-3 msk AstaPure astaxanthin
50g gelatinpulver
Noga mixat och blandat och förvaras fryst.
Av någon anledning blev inte mixen röd, utan snarare mörkgrön. Den innehåller dock astaxanthin! Jag har matat kanske 5 gånger med senaste batchen så det är väl ett drygt kg.
Pris: hämtar du den så får du den!
Jag har också två påsar astaxanthin kvar, inköpta från Linkan i oktober 2013. Varje påse är på 100g och jag har tagit ~3 msk ur varje påse. En påse kostade vid inköpstillfället 360 kr. De har förvarats i frysen hela tiden hos mig.
Pris för båda: bud!
Jag har absolut ingen användning av varken mix eller astaxanthin! Jag bor i Katrineholm, men jobbar i Norrköping fram till fredagen den 21 februari.
Ring, maila eller smsa: heljis -at- gmail.com / 070 - 25 14 909 !
när jag sålde mitt sista (snyft) akvarium hade jag ganska nyligen gjort räkmix, som jag nu alltså inte har någon användning för.
Receptet är enligt följande:
500g räkor med skal
600g gröna ärtor
450g hackad förvälld spenat
2 krm vitaminpulver för tamfåglar (tror det var krm, det låg ett mått i burken)
1-3 msk AstaPure astaxanthin
50g gelatinpulver
Noga mixat och blandat och förvaras fryst.
Av någon anledning blev inte mixen röd, utan snarare mörkgrön. Den innehåller dock astaxanthin! Jag har matat kanske 5 gånger med senaste batchen så det är väl ett drygt kg.
Pris: hämtar du den så får du den!
Jag har också två påsar astaxanthin kvar, inköpta från Linkan i oktober 2013. Varje påse är på 100g och jag har tagit ~3 msk ur varje påse. En påse kostade vid inköpstillfället 360 kr. De har förvarats i frysen hela tiden hos mig.
Pris för båda: bud!
Jag har absolut ingen användning av varken mix eller astaxanthin! Jag bor i Katrineholm, men jobbar i Norrköping fram till fredagen den 21 februari.
Ring, maila eller smsa: heljis -at- gmail.com / 070 - 25 14 909 !