Så var det dags att skicka Ciklidbladet till det nya tryckeriet i Sverige! Ska bli spännande när den hamnar i brevlådan. Den skickas ju direkt till medlemmarna från tryckeriet Via posten såklart!
CB 1401 till tryck!
Kollaps
X
-
CB 1401 till tryck!
Senast redigerad av Wilhelm; 12 February 2014, 19:38.mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seTaggar: Ingen -
Edit: Varför blev inte det där en "tummen upp"? Eller är det bara hos mig det blir [ y ]? Tummen upp hursomhelst!Senast redigerad av Ola Svensson; 12 February 2014, 12:37.Med vänliga hälsningar
Ola -
Har ni gett upp på att lägga ut artiklarna i artikelregistret och CB i PDF format?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
-
Det blir stora Y för mig.
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Jippi äntligen ett steg i rätt riktning. Äntligen börjar NCS arbeta enligt sina egna värderingar.Kommentar
-
Kommentar
-
Tapatalk kanske är smart och ändrar till liten bokstav?
///David
-
Kommentar
-
4/13 menar du? De är skickade, borde ha kommit fram. Vänta till på måndag. Det har tagit upp till nio dagar förut och kan nog ta så även denna gång.
Därefter borde jag ha städat mitt bord.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Jag tycker att det är ett intressant nummer hursomhelst. Jag har inte läst hela då jag denna gången endast hade tid att snabbkorra. Jag har fått en bra "sökbild" över "mina" specialgrejer när det gäller korrektur. Jag är särskilt nyfiken på hur det blir med nytt tryckeri. Vi har ju jobbat på att byta länge men i en ideell förening är det fritid alla lägger ner och fritiden är förstås begränsad. En av de bättre grejerna förutom att det är i Sverige är att det minskar det ideella arbetet som läggs ner.Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
Nu är det ordning på torpet! Rätt innehållsförteckning på plats!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Jag är också förväntansfull vad det gäller det nya tryckeriet, och naturligtvis känns det jättebra att det ligger i Sverige och att tidningen skickas direkt från tryckeriet till medlemmarna.
/JockeKommentar
-
Kommentar