Ett lyft med foton

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Kjell Fohrman
    Användare
    • April 2002
    • 4619

Ett lyft med foton

Tycker verkligen att det blev ett lyft med porträttfoton i Forumet. Det gör det hela mer personligt och ger enligt min mening också ett seriösare intryck också. Så ni NCS-medlemmar som ännu inte skickat in era foton till Christian se till att göra det.
    Något som ytterligare höjer seriositeten är att man kan se om den som skriver ett inlägg är NCS-medlem eller inte, då "vet" man att om den som skrivit inlägget satsar seriöst på hobbyn eller om det är någon som kanske är ny eller bara tittar in på ett besök (vilket naturligtvis är helt OK).
    Kolla också i medlemmarnas bildarkiv på "Första sidan" det börjar ramla in en hel del fina foton.
    Ciklidhälsningar
    Kjell
  • StefanL
    Användare
    • August 2002
    • 10784

Håller helt med om att forumet fått ett lyft med fotoinläggen. Att lägga in ett fotoarkiv med medlemmarnas bilder på både fisk och akvarium är riktigt trevligt och inspirerande.

Som Kjell skrev...skicka in bilder på er själva så man ser vem man pratar och eventuellt tjafsar med...

Kommentar

• Ola
      Användare
      • August 2002
      • 1232

Hej,

Om man skickar en bild på sig själv till Kjell så kommer jag kunna se mig själv som jag ser er? Och på ev. akvarium kommer dom under "medlemmarnas bilder"?

Mvh Ola
      ola lindeberg

Kommentar

• Micke
        Användare
        • April 2002
        • 9579

"Om man skickar en bild på sig själv till Kjell så kommer jag kunna se mig själv som jag ser er?"
        Skicka bilden till Christian.

"Och på ev. akvarium kommer dom under "medlemmarnas bilder"?"
        Bilder till bildgalleriet kan du själv ladda upp. Längst ner på sidan "Medlemmarnas bilder" hittar du en länk för detta. Det krävs att man är medlem i NCS för att lägga upp bilder i galleriet.
        Ciklider.se - En sida om Afrikanska ciklider
        Kullafotografen.se - Blogg och fotogalleri

Kommentar

• Henrik Dehlin
          NCS Medlem
          • September 2002
          • 1913

Tänkte bara fråga om nån kunde tipsa om en billig och bra kamera ?
          Vill ta lite bilder på mina firrar..

Kommentar

Arbetssätt...