Nyheter i artregistret 2014

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • DaRe
    NCS Medlem
    • September 2009
    • 22830

Nyheter i artregistret 2014

Tråden kommer användas för generell info om nyheter i artregistret, både innehåll och funktion.

En ny art inlagd, bilder kommer. Jag skaffade denna själv nyligen. spännande rackare.

Nannacara sp. "sourourou"
    Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

///David
    Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet
  • DaRe
    NCS Medlem
    • September 2009
    • 22830

Nya beskrivningar:
    Nannacara anomala
    Nannacara taenia
    Nannacara quadrispinae
    Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

///David

Kommentar

• PiaJo
      NCS Medlem

• January 2011
      • 1744

Ursprungligen postat av DaRe
      Tråden kommer användas för generell info om nyheter i artregistret, både innehåll och funktion.

En ny art inlagd, bilder kommer. Jag skaffade denna själv nyligen. spännande rackare.

Ser trevlig ut
      ----------------------------------
      /PIA

Kommentar

• DaRe
        NCS Medlem
        • September 2009
        • 22830

Ursprungligen postat av PiaJo
        Ser trevlig ut
        Ska se om jag lyckas fota mitt par. Skygga som attans. Fullvuxna dock och visade lekbeteende redan första dagen

///David

Kommentar

• Olivaw
          Användare
          • July 2012
          • 115

Föll ju pladask för Nannacara anomala !

Kommentar

• DaRe
            NCS Medlem
            • September 2009
            • 22830

Ursprungligen postat av DaRe

Länkar till lite bilder, några åker välan in i artregistret inom kort. Jag har tyvärr inte någon bra access för tillfället. Tror Bossep jobbar på det.
            Jag tänkte att det kunde vara kul med en egen projtråd även för Satanoperca deamon initiativet. Planen nu är att kombinera dessa med uaru, hoplarchus psittatus eller discus. Men jag har redan lite polare som de får bli kompisar med. Apistogramma atahualpa vf prickig metynnis 5st. En mix av Corydoras som blivit över: Sterbai

///David

Kommentar

Arbetssätt...