Varför får man inte upp resultatet för Jan 2014?
Fototävling-Mars 2014
Kollaps
X
-
-
-
-
-
Nu kan ni rösta!
När man röster så önskar jag att man tar hänsyn till temat som är denna månaden, dvs man skall inte bara rösta på den snyggaste bilden, den snyggaste fisken utan även väga in hur väl det följer temat.
Denna månaden kan ni som är NCS medlemmar vinna boken " Back To Nature Malawi"
Ni som inte är NCS-medlemmar har chans att vinna två exemplar av CiklidBladet.Senast redigerad av PiaJo; 01 April 2014, 08:12.----------------------------------
/PIAKommentar
-
-
Helt otroliga bilder det var! Nu har jag röstat klartBe careful when speaking. You create the world around you with your words.Kommentar
-
Kommentar
-
Nu kan ni rösta!
När man röster så önskar jag att man tar hänsyn till temat som är denna månaden, dvs man skall inte bara rösta på den snyggaste bilden, den snyggaste fisken utan även väga in hur väl det följer temat.
Denna månaden kan ni som är NCS medlemmar vinna boken Back To Nature -Tanganyika
Ni som inte är NCS-medlemmar har chans att vinna två exemplar av CiklidBladet.----------------------------------
/PIAKommentar
-
Nu kan ni rösta!
Denna månaden kan ni som är NCS medlemmar vinna boken " Tropheus in their natural habitat" av Ad Konings.
Ni som inte är NCS-medlemmar har chans att vinna två exemplar av CiklidBladet.----------------------------------
/PIAKommentar
-
-
Jag skulle in och rösta, men syns inga bilder, testade lite olika webläsare och sånt men syns inget ännu här :s kanske bara är min dator som krånglar iofsKommentar
-
Felet är rapporterat, och de jobbar på detta. det beror mycket troligt på den tidigare hackerattacken.
Felet är rapporterat, och de jobbar på detta. det beror mycket troligt på den tidigare hackerattacken.----------------------------------
/PIAKommentar
-
Nu funkar det! Snabba och tekniker vi har här på Ncs
Nu funkar det! Snabba och tekniker vi har här på Ncs----------------------------------
/PIAKommentar
-
Gött såg när ja skrev med att det blir dubbelt av allt man skriver med nu, du får sätta våra tekniker på det med, dom har gjort ett bra jobb efter hackern, extra fredagsmys fika till domKommentar
Kommentar