Her er det mye flott altså!!!
Petrochromistråden 2014
Kollaps
X
-
-
Är Petrochromis helt dött nu? Nån som har kvar nån grupp?
Själv kör jag på med sp,red, sp,red ubwari och machro nsumbu tillsammans med ett gäng från Malawi, Petrotilapia yellowchin som funkar bra som snällt sällskap.
mvhKommentar
-
Jag hoppas och tror inte det är dött!
Bilder på dina?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
Är det nån som vill byta en grupp Petrochromis mot en grupp Tropheus? Jag är sugen att prova på Petrochromis...Kommentar
-
Jag har mina 6st sp. red Luagala point kvar. De växer så det knakar. De firade ett års dag nu i december, hanarna är ca 15-16cm nuKommentar
-
Hur ser de ut nu?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Med lite tur har jag snart yngel av någon/några av arterna jag har (red Ubwari + macrohonor ruvar för tillfället, men dom e fortfarande små o oerfarna) ! Bara börja mata 10-15ggr/dag igen så sprutar det fram småttingar!Kommentar
-
Som sagt... har ni nån grupp ni vill byta bort mot en grupp Tropheus så hör av er. Kan ev tänka mig att köpa ett gäng yngel också...
Gott nytt År!Kommentar
-
Kommentar
-
Gamla filmer! Det är yngel från dom här jag har nu.
Se alla dina favoriter bland videor och musik, ladda upp originalinnehåll och dela allt med vänner, familj och hela världen på YouTube.
Kommentar
-
FinaKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Kommentar