If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Här är min gupp Tropheus sp. "red" Sumbu som jag nyligen fått hem.
Jag har snickrat ihop ett litet klipp. Ni får ursäkta bildkvalitén, har filmat med mobilkameran och diverse repor och permanent smuts syns lite i klippet. Detta är ca 24 timmar efter att jag släppt in dom i baljan. Finns även en liten presentation av mig i "Presentations avdelningen" där klippet finns med.
Senast redigerad av mrazster; 14 December 2014, 00:29.
The recent discovery by a commercial exporter of the locality where the Tanzania Murago variant of Tropheus moorii inhabits had brought a precipitous decline in the population of such a wonderful fish. Immediate action by all aquarists is necessary to stop its extinction
Nu har man äntligen börjat få balans i gruppen efter att ha plockat bort en del mördartroffar. Det börjar synas på individerna. Färgar på ett helt annat sätt.
Nya dubbar, Duboisi Halembe sjöodlade, går i ett 380 liters tillsammans med petricola och callochromis, förvånande nog är Callochromis melanostigma väldigt aggressiva mot små-dubbarna..., funderar på att flytta callochromisarna, Éller vad har ni för synpunkter..!?
Bifogade filer
Tropheus Duboisi halembe, so
Melanochromis Auratus, vf
Synodontis Petricola, odlade
Kommentar