Tack för en mycket fin årskalender samt för Ciklidbladet som innehåller mycket intressanta artiklar
Ciklidblad/årskalender
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
-
Ja, det gläder mig!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Ja jag instämmer en bra tidning och en fin kalender. :-) stor eloge.
kalendern var så bra att sambon tog den till köket direkt.Akvarister är aldrig nöjda Det kan bli bättreKommentar
-
Hehe, mer än jag som fått 14 månader 2014?Kommentar
-
Det var värst! Jag har "bara" 12 månader i min kalender! vilka 2 månader har du fått utöver?mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
-
Min har bara 12. SnyftKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Dubletter av september och november tror jag det var. Frågan är nu vad jag ska göra med dessa extra månader i år ;-)Kommentar
-
Hoppas det även innebär extra lön de månaderna, många fiskinköp blir det .../ Anders
Medlem i NCS - givetvis!Kommentar
-
Extra lön innebär att jag måste jobba. Har helt andra planer :-DKommentar
-
Kalendern fick MVG även av min fru. Stort tack till de som jobbat på denna och alla som tagit kort!
Och, jo, jag gillade CB ocksåKommentar
-
-
mvh Wilhelm
-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar