Fina bilder! Hur stor var sköldpaddan?
Curaçao x-mas 2013
Kollaps
X
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.se -
Jag såg många sköldpaddor och alla var väl 60-70 cm långa. Har någon bild med två på en gång och en film på min son som simmar i bakgrunden till en sköldpadda. De var lätta att hitta på Klein curacao då det växte mycket alger de kunde beta.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Några bilder till.
Muräna. När man väl sett någon var de ganska lätta att hitta. Barnen hittade massor under stenar vid standen, små ena.
Spotted drum. Denna blev jag väldig glad att hitta. skithäftig men väldigt stor, 25 cm var denna men jag såg en på 40cm så ingen akvariefisk direkt. Gogla på ynglen, de är snygga.
.
Spotted filefish.
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Grymma bilder.
Kul att du delar med dig av din resa, måste varit en häftig sådan.Mvh Anders
Cyathopharynx foae Sibwesa, Cyprichromis microlepidotus Bulu point, Cyprichromis coluratus Mbita, Xenotilapia papilio Tembwe Deux, Xenotilapia ochrogenys Kigoma, Tanganicodus irsacae Mabilibili, Phyllonemus typus.Kommentar
-
Tack Anders, ja det var verkligen en härlig upplevelse.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar