Nya odlingsformer
Kollaps
X
-
-
Så nu simmar 7 st hemma hos mig. lite extra kul att ha en Glasernyhet hemma i Norrbotten,mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Så nu simmar 7 st hemma hos mig. lite extra kul att ha en Glasernyhet hemma i Norrbotten,mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Kommentar
-
Ja nu finns tom Trimac i "neon blue", låter häftigt med en så pass stor fisk i blå kostym..................
Trimac "Neon Blå" Amphilophus trimaculatus "Neon Blue" 4-5 313kr Alex 2014-02-03
Ja nu finns tom Trimac i "neon blue", låter häftigt med en så pass stor fisk i blå kostym..................
Trimac "Neon Blå" Amphilophus trimaculatus "Neon Blue" 4-5 313kr Alex 2014-02-03Kommentar
-
Trimac "Neon Blå" Amphilophus trimaculatus "Neon Blue" 4-5 313kr Alex 2014-02-03
Trimac "Neon Blå" Amphilophus trimaculatus "Neon Blue" 4-5 313kr Alex 2014-02-03Mvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Var in en snabbis på Rolles Akvariecenter idag, såg Jaguarciklid gold, har aldrig läst eller hört talas om denna,
de var inte så stora men så där blekgul/vita som "gold" varanter brukar se ut av andra arterKommentar
-
Ja nu har Imazo Svärbärare i den #för mig# nya färgen röd brons, ser faktiskt Ny ut...
Senast redigerad av HåkanM; 09 August 2015, 20:28.Kommentar
-
Upptäckte att Kejsartetran nu finns i guld ? "Kejsartetra Guld", Skulle gärna se den i verkligheten......Kommentar
-
Ingen ny odlingsform men en mycket gammal som jag inte sett på 30 år
Etroplus maculatus GOLD-Glaser
Numera ser man ju oftast Vf på lagerlistorna, men den knallgula odlingsformen har jag som sagt inte sett på 30 år. Den röda så kallade tomatcikliden har jag heller inte sett men som sagt den helgula är
riktigt snyggKommentar
-
En inte väl ny men ovanlig, Kent i Nol har fått in Aulonocara saffran ( en gul fire fish), kolla kents film
2,59 in i filmen, Notera att han kallar denna en avart av fire fish, tycker det är lite kul....,
Om dessa verkligen har bra gulfärg så är det för mig en drömfisk.....
Senast redigerad av HåkanM; 25 May 2016, 21:56.Kommentar
-
-
Ja Kent i Nol har hemma Aulonocara Electric blue. är detta en ny odlingsform ?. Ser rätt snygg utKommentar
-
Kommentar
-
Tja en svart fjärils ciklid, lite coolt ändå, inte vad jag förväntade mig att skulle dyka upp men...
Kommentar
Kommentar