Ja gott folk då bär det av till Thailand nu med familjen! Har aldrig varit där och försökte in i det sista med att lobba för Västindien istället! Men misslyckades. Ska hålla mig undan Thailändsk whisky och Flowerhorn odlingar eller så letar jag reda på en, får se hur det slutar. Gott Nytt år allesammans och vi ses igen år 2014
Då bär det av till Thailand
Kollaps
X
-
Då bär det av till Thailand
Be careful when speaking. You create the world around you with your words.Taggar: Ingen -
Om du råkar vara i Bangkok en helg, så missa inte akvariedelen på den stora söndagsmarknaden!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.se -
Ja gott folk då bär det av till Thailand nu med familjen! Har aldrig varit där och försökte in i det sista med att lobba för Västindien istället! Men misslyckades. Ska hålla mig undan Thailändsk whisky och Flowerhorn odlingar eller så letar jag reda på en, får se hur det slutar. Gott Nytt år allesammans och vi ses igen år 2014
Finns en fin Disksodling i Bangkapi om du får tid över i BangkokKommentar
-
Kommentar
-
Men håll hårt i plånboken, min försvann i ett nafs.../ Anders
Medlem i NCS - givetvis!Kommentar
-
Hallå gott folk, då har man varit tillbaks ett tag, det blev inte någon resa till Bangkok, och inte heller någon flowerhorn sightseeing Vi var mest i Phuket och PhiPhi.
Det blev en ren sol och bad semester med familjen, och mitt intryck av Thailand var ok, folk var ganska så tillmötesgående och trevliga så länge man var turistblek, ju brunare jag blev av solen desto mindre servicemindade blev dom. Gatorna var fyllda med indier som sålde kopior av allt möjligt, och andra ville inget annat än att sälja en kostym åt dig. Hade det funnits lika många papperskorgar som det fanns tuk tuk förare så hade gatorna varit betydligt renare. Nu lite bilder!
Kata Beach
Och här har vi The Beach till höger
Lite sjysst kabeldragning på gatorna i Karon
Dotter på elefantrygg
Longbeach på PhiPhi
Senast redigerad av Kawasa; 18 February 2014, 00:46.Be careful when speaking. You create the world around you with your words.Kommentar
-
Nice Fantastiskt att elnätet fungerar. Att vara elektriker där måste vara något utöver det extraKommentar
-
Kommentar
-
Ser härligt utKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
Kommentar