Hej.
Är en före detta medlem som fått upp intresset för hobbyn igen.
Jag var medlem under ett antal år fram till för några år sen då jag sålde av allt.
Tappade intresset och orken (två små barn bidrog väl delvis till detta).
Nu har grabbarna blivit lite större och suget efter ett nytt kar har gjort sig påmind under ett tag.
Jag har tidigare kört rena sällskapsakvarier, Malawi (mbunas), Tanganyika (jullar och snäcklekare), växtakvarier, varit inne och nosat på salt osv.
Detta är ett par av mina gamla projekttrådar.
Nu har jag köpt mig ett 720l kar som ska få bli ett sällskapsakvarie. Lagom mycket växter, massa kardinaltetror, några skalarer och några apistogrammor är planen.
Fokus nu är lagom :-)
Inte en massa experiment och byte av biotop hela tiden. Vi får se hur det går
Är än så länge inte blivit medlem igen men tänkte ta tag i det på nästa sida nyår.
Känns grymt kul att vara tillbaka.
Är en före detta medlem som fått upp intresset för hobbyn igen.
Jag var medlem under ett antal år fram till för några år sen då jag sålde av allt.
Tappade intresset och orken (två små barn bidrog väl delvis till detta).
Nu har grabbarna blivit lite större och suget efter ett nytt kar har gjort sig påmind under ett tag.
Jag har tidigare kört rena sällskapsakvarier, Malawi (mbunas), Tanganyika (jullar och snäcklekare), växtakvarier, varit inne och nosat på salt osv.
Detta är ett par av mina gamla projekttrådar.
Nu har jag köpt mig ett 720l kar som ska få bli ett sällskapsakvarie. Lagom mycket växter, massa kardinaltetror, några skalarer och några apistogrammor är planen.
Fokus nu är lagom :-)
Inte en massa experiment och byte av biotop hela tiden. Vi får se hur det går
Är än så länge inte blivit medlem igen men tänkte ta tag i det på nästa sida nyår.
Känns grymt kul att vara tillbaka.
Kommentar