Lightning USB adapter iPad/Phone

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Streamstone
    Användare
    • August 2013
    • 241

Lightning USB adapter iPad/Phone

Tomten kom med en liten dong. Jag kan bli glad för väldigt små ting
    Lightning to USB camera adapter. Bara plugga in kameran och importera till paddan. Bra när man vill fixa lite bilder snabbt och enkelt på några blink. Visst, det blir ju inte som Photoshop i en fetdator kanske. Men att jämföra det är som att grina över vädret. FavoritAppen framför alla så långt är Snapseed - gratis snabb, enkel och bra resultat utan en massa inställningskunskaper. Kanske inte bäst, men helt klart bland de bättre av många.
    Bifogade filer
  • FrePGun
    Användare
    • March 2009
    • 2410

Hmm... Förstår inte riktigt... Du fotar alltså med systemkameran som för över bilderna direkt till paddan?! Eller är de en speciell kamera till paddan?

Kommentar

• Streamstone
      Användare
      • August 2013
      • 241

Fotar med systemkameran och tankar över bilderna till paddan där jag kan redigera dom med en fotoApp. Min gamla Laptop är så tröög och bildskärmen är usel. Paddan är ljusår bättre på bildhantering och snabb som blixten. Behövs inga tunga redigeringsprogram för att få bilder med beröm godkänd kvalitet tycker jag. Fullt tillräckligt för en glad och bekväm amatör.

Kommentar

• FrePGun
        Användare
        • March 2009
        • 2410

Ursprungligen postat av Streamstone
        Fotar med systemkameran och tankar över bilderna till paddan där jag kan redigera dom med en fotoApp. Min gamla Laptop är så tröög och bildskärmen är usel. Paddan är ljusår bättre på bildhantering och snabb som blixten. Behövs inga tunga redigeringsprogram för att få bilder med beröm godkänd kvalitet tycker jag. Fullt tillräckligt för en glad och bekväm amatör.
        Skulle den här sladden fungera till Iphone? Det är ju som en liten version av en IPad i de stora hela...

Kommentar

• Streamstone
          Användare
          • August 2013
          • 241

Jodå den funkar till iPhone också.

Kommentar

Arbetssätt...