If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Projekt, Juwel Lido 200 med Scalarer och annan SA fisk.
Var och köpte nya tetror idag. 15 stycken svart fantom tetra, 5 Corydoras Goldstripe och 3 Guld ancistrus.
Om inte fantom tetrorna fungerar nu så får jag flytta över mina dolkstygns tetror från 540 karet till detta kar.
Det borde fungera med fantomer om de är i bra storlek. Goldstripe corys är fina...
Tänkte på bilbukarna...Finns risk att dessa också kommer att gå åt om de är för små.
Det borde fungera med fantomer om de är i bra storlek. Goldstripe corys är fina...
Tänkte på bilbukarna...Finns risk att dessa också kommer att gå åt om de är för små.
Ja dom hade jätte fina bilbukar inne men dom var jättesmås så dom hade garanterat blivit ätna.
Nej dom hade bara tre st inne så jag skippade det.
Så synd.
Jag funderar också på marmorerade bilbukar till mitt kar. För några veckor sedan hade min lokala akvariebutik ett helt akvarium med marmorerade bilbukar inne... men jag hade/har ju inte mitt kar klart... men snart hoppas jag
Hur många bilbukar tror du är lämpligt till våra Lido 200?
PS. Upptäckte att det finns en dvärgvariant av bilbukarna, så de får man passa sig för... om man inte vill ha små finskar, så klart
Ursprungligen postat av Punkfredd
Imorgon hade jag planerat att lägga ut en ny video på karet
Toppen!
Ser med spänning fram emot att se de nya fiskarna och hur växterna har utvecklats
Kommentar