Guianacara geaye finns på Glasers fisklista nu
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
-
Kommentar
-
-
/ Anders
Medlem i NCS - givetvis!Kommentar
-
Alla verkar pigga och krya idag. De är inte särskilt skygga, men verkar inte så förtjusta i att vara med på bild. Men fick iaf ett par snabba innan det var dags att röra sig mot jobbet.
[ATTACH=CONFIG]49865[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]49866[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]49867[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]49868[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]49869[/ATTACH]Kommentar
-
Kul, och sötare fisk får man ju leta efter! Om en fisk nu kan kallas söt.../ Anders
Medlem i NCS - givetvis!Kommentar
-
-
Jag kör med minsta rådasanden, men hade ett tag mitt vuxna par i en burk med 0,8-1,2mm rådasand vilket också verkade fungera utmärkt. Hanen gräver ju en hel del så man får ju planera lite vart man planterar växter då även djupt förankrade plantor rätt snabbt förpassas till ytan. Och även på platser där jag verkligen inte kunnat tänka mig att det skulle grävas rycks det till mitt förtret ibland upp grönska.Senast redigerad av ScreamingBroccoli; 13 December 2013, 00:46.Kommentar
-
Du beställde väl också via Södermalms akvarieaffär? Plockade mina ur samma burk och försökte lämna 5 av varierande storlek, men skulle det skita sig kan vi ju byta några individer så att du får ett par eller två. Är väl det minsta jag kan göra eftersom du tipsade om att dom fanns att beställa, och med 10st så BORDE jag ju få ut fler par än de 2 jag planerar att behålla.
Jag kör med minsta rådasanden, men hade ett tag mitt vuxna par i en burk med 0,8-1,2mm rådasand vilket också verkade fungera utmärkt. Hanen gräver ju en hel del så man får ju planera lite vart man planterar växter då även djupt förankrade plantor rätt snabbt förpassas till ytan. Och även på platser där jag verkligen inte kunnat tänka mig att det skulle grävas rycks det till mitt förtret ibland upp grönska.Kommentar
Kommentar