Allvarligt, sista bilden på denna artbeskrivning. Kolla länge..
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Så ja nu får du inte vara känslig lol!Be careful when speaking. You create the world around you with your words. -
hahaha! Fantasin spelar spratt!
Alf är en lustigkurre!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
-
Haha "Hanen blir större och får annorlunda färger, hanen blir gulaktig till nästan rödaktig när han är på bra humör" och storlek ca 20 cmMedlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
Ska jag ta bort den kanske? Jag tror ni ser i syne men ändå?!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
Badbyxor är ju bra att ha på sig när man fångar fisk i naturen, dvs adekvat utrustning. Så klart ingen anledning att ta bort bilden.mvh
Mikael W
(NCS-medlem sedan 1981)Kommentar
-
Neeeej menade inte så Tyckte det var förträffligt. Tog en stund för min sambo att "Hitta" objektet på bilden med.. haha sen bröt hon ut i skratt
Klart den ska vara kvar! Förgyller ju vardagen för alla som råkar snubbla över den haha!
( Inte många arter som växer på längden under parning )Kommentar
-
Om man har livlig fantasi kan man ju få högra lårets insida till att vara tredje benet.Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
Jag har livlig fantasi..men jag ser då inte detta jag ser en gobbe i kallingar----------------------------------
/PIAKommentar
Kommentar