Christian: Jag mailade en avatar bild till dig för ett par veckor sedan, hur gick det med den?
Hur får man dit bilden?
Kollaps
X
-
-
Jag försöker lägga upp bilden direkt när jag får dem. Efter det behöver man välja den i sin profil. Din bild hittar jag inte. Har du lust att skicka den igen? christian@ciklid.seKommentar
-
Jag kanske har missat något här, men går det inte göra så att enbart medlemmar i NCS själva kan ladda upp sina egna bilder till sin profil? Det verkar lite omständigt att en sådan pass enkel sak ska gå genom admin...?
/HasseKommentar
-
-
Kanske lite omständigt. Men vi vill gärna ha koll på att det är porträttfoton. Andra forum som har avatarer brukar få de mest skiftande motiv på bilderna.
Själv tycker jag det ger ett seriöst intryck om mitt ansikte är brevid mina svar och inte en bild på tex en Tropheus.
Jag försöker vara snabb med att lägga in dem. Kollar mailen en gång om dagen och fixar avatarer direkt.Kommentar
-
Ja, det gick ju snabbt...tack för det :-)
Jo, det är klart mer seriöst om det är ett porträtt.
/HasseKommentar
-
Här står det hur man lägger upp en Avatar (flera har mejlat mig och frågat den senaste tiden).Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
Hur fungerar det med sånna som endast är "medlemmar" i forumet? Vi är väl inte medlemmar i NCS? eller är vi?Mvh
RobinKommentar
-
Nej, ni är endast medlemmar i ciklid.se's forum. Att få ha en avatar är en medlemsförmån för NCSare.Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
Kommentar