Har äntligen fått lite gjort igen på bygget efter lite brist på motivation och ork. Har snickrat klart andra delen på möbeln nu o kollade hur den passade idag, så nu ska den bara målas sen ska allt kläs med luckor också. Inte bestämt mig än riktigt hur jag ska göra. Om man ska köpa ikealuckor eller göra egna av mdf, nackdelen är väll o få det snyggt målat. Har även fått klart på scapen i karet.
Toompas salta 410L rumsavdelare
Kollaps
X
-
-
Har äntligen fått lite gjort igen på bygget efter lite brist på motivation och ork. Har snickrat klart andra delen på möbeln nu o kollade hur den passade idag, så nu ska den bara målas sen ska allt kläs med luckor också. Inte bestämt mig än riktigt hur jag ska göra. Om man ska köpa ikealuckor eller göra egna av mdf, nackdelen är väll o få det snyggt målat. Har även fått klart på scapen i karet.
[ATTACH=CONFIG]51333[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]51334[/ATTACH]Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Tackar Jo jag måste sätta fart nu Men varit så mycket på jobbet också så ibland känns det som man bara sover o jobbar, på söndag blir det 4e söndagen på rad jag jobbar plus lite annan övertid :/ Så du har man inte haft tid,ork o lust o hålla på med detta.Kommentar
-
Blir hur bra som helst det där.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Fördelen med att göra projekt under en längre tid är ju att man faktiskt hinner tänka igenom saker och ting + att man fördelar kostnaden på fler löner
Ska bli mycket kul att få se fortsättningen!Kommentar
-
-
-
Kommentar
-
Mony: Tackar
Nu är systemet igång fast bara med sötvatten för att testa o se om allt med sumpen o så funkar och det verkar lovande Imorgon ska jag försöka få upp winchen/lysrampen
[ATTACH=CONFIG]51711[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]51712[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]51713[/ATTACH]
Skulle vilja börja läsa på hur ett saltkar fungerar egentligen då jag kommer göra om mitt 540 till salt när jag kan lösa ett större ciklidkar i framtiden.Kommentar
-
Okej hehe ja det är lite mer prylar o teknik till ett saltkar helt klart Får sötvatten att framstå som rena barnleken men det är rätt så enkelt ändå, ser oftast värre ut än va det är.Kommentar
-
Kommentar
Kommentar