Hej! Jag ska nu göra om mitt 600 liter SA kar till Tanganyika istället. Säljer nu alla invånare + inredning: 1 par VF Hypselecara temporalis (Chokladciklid) 3 st Geophagus orange head Tapajós, 10 st Cleithracara maronii (Nyckelhålsciklid) ca 25 st vinkeltetror, 35-40 st svarta neontetror, 10 st VF Hyphessobrycon erythrostigma (Dolkstickstetror), 2 st leopardpleco, 1 st L-200, 1 st giant whip tail catfish (vanlig grenmal?), 12-15 vf st Corydoras agassizii + 5 st Corydoras sterbai.
Jag har haft turen att slippa sjukdomar, då jag kör med torv+alkottar, 29 Celsius o 3 vattenbyten per vecka. Jag har också 4 st riktigt snygga o stora driftwoodrötter. Vid intresse så kan jag skicka bilder. Helst av allt så vill jag bli av med allt på en o samma gång och då kommer självklart priset att påverkas till eran fördel! Bor i Linköping, Östergötland. Med vänlig hälsning Micke
Jag har haft turen att slippa sjukdomar, då jag kör med torv+alkottar, 29 Celsius o 3 vattenbyten per vecka. Jag har också 4 st riktigt snygga o stora driftwoodrötter. Vid intresse så kan jag skicka bilder. Helst av allt så vill jag bli av med allt på en o samma gång och då kommer självklart priset att påverkas till eran fördel! Bor i Linköping, Östergötland. Med vänlig hälsning Micke
Kommentar