På grund av separation och flytt blir jag tvungen att sälja mitt 1000L akvarium med måtten 220x70x70cm. Byggt av akvarielagret för snart 2år sedan.
Det sitter en Slimline bakgrund i karet och det ingår belysningsramp och pump också. Bänken är hemmabyggd men överdrivet stabil så du kan nog parkera bilen på den.
Belysningen är en Aquastyle pro-1800 3x150w MH + 2x54 T5
Pumpen som ingår är en Aquael unimax 700, utan UV.
Du behöver ha med dig minst 3 vänner om ni ska kunna bära ut karet säkert, alltså 4 personer.
Priset jag tänkt mig är 5000kr för rubbet men priset kan självklart diskuteras vid snabb och smidig affär.
Du är även välkommen att titta på karet innan du tar med din vänner och bär ut det om du vill.
Jag nås lättast på telefon
070-2323645
Det sitter en Slimline bakgrund i karet och det ingår belysningsramp och pump också. Bänken är hemmabyggd men överdrivet stabil så du kan nog parkera bilen på den.
Belysningen är en Aquastyle pro-1800 3x150w MH + 2x54 T5
Pumpen som ingår är en Aquael unimax 700, utan UV.
Du behöver ha med dig minst 3 vänner om ni ska kunna bära ut karet säkert, alltså 4 personer.
Priset jag tänkt mig är 5000kr för rubbet men priset kan självklart diskuteras vid snabb och smidig affär.
Du är även välkommen att titta på karet innan du tar med din vänner och bär ut det om du vill.
Jag nås lättast på telefon
070-2323645
Kommentar