Rensar ut en del, bristande intresse för sötvatten, inne på saltvatten samt en källare som börjar bli full.
Paketpriser ordnas gärna och det blir inte dyrt, ni kommer iväg billigt här
2st Burkar NLS pellets, en full en halvfull. 0.5mm är full nästan, samt en hikari flytande pellets påse nästan full.
1st 150w MH ramp med hänganordning, defekt lampa.
2st 10 liters akvarium, en hexagon bara glas, en aquael komplett med värmare pump lampa, köpt i våras.
1st drygt 5 år gammalt, näst intill repfritt 420L akvarie med bänk(metall profilrör 1m hög) och skiva om så önskas, 116x60x60, täckglas m.m, utan belysning, innerpumpar kan fås med. står fyllt just nu. 900kr kom och hämta
Massa akvariedekorationer samt plastväxter.
Massa filtermedia i olika storlekar.
Fiskpåsar.
15-20 doppvärmare nya i kartong.
1st BTN bakgrund som är bruten på mitten, går att fixa till troligen. 116x60
Sen för att locka ut er lite till så kan jag tänka mig att kränga iväg mitt par VF Altolamprologus compressiceps "gold head" Muzi. hane 10cm, honan kanske 6cm.
Har även 24st Tropheus moorii , Ilangi, F1 från olika föräldrar, dom kommer inte från ett och samma par. Många är strax fullvuxna, kommer från akvarieleasings VF grupp. som jag kanske kan tänkas sälja.
Fiskarna kommer inte att gå iväg hur billigt som helst!
Frontosa ett intressant byte! 1000liters baljan vill ha lite större och häftigare invånare känner jag!
Som sagt paketpriser kan ordnas, så fynda, mer intressant om ni tar med er så mycket ni kan!
Bilder kan skickas vid intresse.
Finns i Hallstavik, 10 mil norr om Stockholm.
Bor i villa, akvarier är väldigt enkla och nära utgång, kan hjälpa till att bära
073 778 46 89
MVH Niklas
Paketpriser ordnas gärna och det blir inte dyrt, ni kommer iväg billigt här
2st Burkar NLS pellets, en full en halvfull. 0.5mm är full nästan, samt en hikari flytande pellets påse nästan full.
1st 150w MH ramp med hänganordning, defekt lampa.
2st 10 liters akvarium, en hexagon bara glas, en aquael komplett med värmare pump lampa, köpt i våras.
1st drygt 5 år gammalt, näst intill repfritt 420L akvarie med bänk(metall profilrör 1m hög) och skiva om så önskas, 116x60x60, täckglas m.m, utan belysning, innerpumpar kan fås med. står fyllt just nu. 900kr kom och hämta
Massa akvariedekorationer samt plastväxter.
Massa filtermedia i olika storlekar.
Fiskpåsar.
15-20 doppvärmare nya i kartong.
1st BTN bakgrund som är bruten på mitten, går att fixa till troligen. 116x60
Sen för att locka ut er lite till så kan jag tänka mig att kränga iväg mitt par VF Altolamprologus compressiceps "gold head" Muzi. hane 10cm, honan kanske 6cm.
Har även 24st Tropheus moorii , Ilangi, F1 från olika föräldrar, dom kommer inte från ett och samma par. Många är strax fullvuxna, kommer från akvarieleasings VF grupp. som jag kanske kan tänkas sälja.
Fiskarna kommer inte att gå iväg hur billigt som helst!
Frontosa ett intressant byte! 1000liters baljan vill ha lite större och häftigare invånare känner jag!
Som sagt paketpriser kan ordnas, så fynda, mer intressant om ni tar med er så mycket ni kan!
Bilder kan skickas vid intresse.
Finns i Hallstavik, 10 mil norr om Stockholm.
Bor i villa, akvarier är väldigt enkla och nära utgång, kan hjälpa till att bära
073 778 46 89
MVH Niklas
Kommentar