If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
[QUOTE=Kawasa;920537]Ha ursäkta ifall jag går lite off topic här men kom bara och tänka på en film med Jim Carrey som är ganska rolig som jag kan rekommendera, trailer kommer här
[/QUOTE
Här kommer en tumme
Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.
Beslutar ni att prova detta så betänk följande, alla de användare som inte får några "likes" skulle kunna känna sig ouppskattade och tröttna på att skapa inlägg och i slutändan sluta besöka forumet.
Samma situation idag med vem som får svar eller ej. Jag tror många som inte får någon reply idag skulle få likes istället.
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
För en gångs skull vet jag faktiskt inte riktigt vad jag tycker.Jag ser både fördelar och nackdelar med ett like-system. Att det inte ska vara kopplat till FB är jag för i så fall. Man ska inte behöva vara aktiv på FB för att kunna använda sig av alla funktioner på forumet. Skulle ett like-system på något sätt skrämma bort några nuvarande användare?
För en gångs skull vet jag faktiskt inte riktigt vad jag tycker.Jag ser både fördelar och nackdelar med ett like-system. Att det inte ska vara kopplat till FB är jag för i så fall. Man ska inte behöva vara aktiv på FB för att kunna använda sig av alla funktioner på forumet. Skulle ett like-system på något sätt skrämma bort några nuvarande användare?
/Jocke
Like 1
720 l. Malawi mbuna
720 l. Tanganyika
112 l. Yngel och karantän
Jag kan naturligtvis stoppa in en like funktion men själv tycker jag att vårt forum skall baseras på inlägg så det
blir en dialog. Jag kan inte se att man vinner något på en "ego" knapp.
Ni kan ju alltid skriva att ni tycker att jag är snygg!
Webmaster för Ciklid.org. Underverk fixas med det samma. Mirakel tar något längre tid.
Jag kan naturligtvis stoppa in en like funktion men själv tycker jag att vårt forum skall baseras på inlägg så det
blir en dialog. Jag kan inte se att man vinner något på en "ego" knapp.
Ni kan ju alltid skriva att ni tycker att jag är snygg!
Skall vi inte försöka hålla oss till sanningen här? :p
Kommentar