Like knapp på inlägg
Kollaps
X
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
Mycket intressant tycker jag!
Jag tror inte alls på FB integration och jag tror inte det är vad Bosse menar faktiskt utan en lokal sandlådefacebook som jag brukar säga. Men detta med likes är helt separat från det också.
Tanken är att det ska enkelt att visa att man gillar bilder, jag tror det som Pabbe skriver blir ett mindre problem med lite knapp då behöver man inte svara för att visa sitt gillande.Webmaster för Ciklid.org.
Underverk fixas med det samma. Mirakel tar något längre tid.Kommentar
-
Men samtidigt så är det ju trevligt att få poster på sina inlägg.
Det finns inget värre än när man postar på FB och man får 40 likes men inte någon orkar skriva något och ge en reflektion eller en åsikt.Kommentar
-
Kommentar
-
Allt samröre med Facebook tycker jag är förödande,ett Forum skall vara seriöst och det är inte Facebook i många fall.
Låt oss ha kvar att kommentera posterna istället för att bara trycka på "gilla" det skapar kontakt och ger fler kommentarerKommentar
-
Hur som så är dessa diskutioner nog så viktiga för mig och i vilken riktning ciklid.org skall gå.
Jag vet redan att nästa version måste vara användbar på Dator, Plattor och Mobiler. Men sedan spånar jag runt en del.
bland annat något tvitter liknande som är kopplat till sandlåde FB och forumet. Samma med bilder och videos.
Det finns en anledning till att FB, Twitter och Instagram blivit så populära.Webmaster för Ciklid.org.
-
Jag tror inte att forumet kommer att försvinna. Det har helt klart en STOR funktion. Men det ena tar inte ut det andra. Vi har massor med människor som tittar och deltar på vår FB sida och det ena tar inte ut det andra.
Vad jag vill ha är valmöjligheter att skapa mer kontakter och utbyte av ideer. Jag är exempelvis inte någon fantast av de nya sociala medierna men det förhindrar inte att dessa är otroligt populära. Inte minst de som skall bli framtidens ciklidister. Det svåra är att ha kompatibilitet både bakåt och framåt.
BosseWebmaster för Ciklid.org.
-
Kommentar
-
Jag tror att fler skulle lägga in bilder om de fick mer uppmuntrande feedback, ofta är det bara en reply.
Gilla knapp utan facebookkoppling kanske skulle underlätta för många att ge mer feedback än idag.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Jag gillar valbarhet man behöver ju inte klicka på något bara för att det finns där eller?
Jag tycker vi skall testa med detta så småning om. Blir det för mycket likes så kan man ju ta bort det igen. Men när
man gör så brukar man få på skallen. Nåväl det är inte första gången DET händerWebmaster för Ciklid.org.
-
Beslutar ni att prova detta så betänk följande, alla de användare som inte får några "likes" skulle kunna känna sig ouppskattade och tröttna på att skapa inlägg och i slutändan sluta besöka forumet.Be careful when speaking. You create the world around you with your words.Kommentar
-
Jag är inte rädd att bli kritiserad och erkänna om något blir fel. Då får man ändra tillbaka.
Men som sagt det blir nog ingen tumme på ett tag om ens någonsin.Webmaster för Ciklid.org.
-
Kommentar
-
Vi är många som är på båda, likes får jag på fejsboken och även kommentarer. Är det folk som blir ledsna om de inte får tillräckligt många likes så finns det kanske en anledning. Vi kan ju inte stå stilla som Bosse skriver, ja-sägare har oftast roligare än nej-sägare. Styrelsen kan ju sitta och räkna likes, och se till så att alla får lika många, eller så delegerar de. Jag kan hjälpa till och trycka på tummarna.Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
Be careful when speaking. You create the world around you with your words.Kommentar
Kommentar