är Otopharynx lithobates "red top" vanliga är det nån annan som just har den varianten...isf skulle jag vara intresserade av att utöka min grupp.
Otopharynx lithobates
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
är Otopharynx lithobates "red top" vanliga är det nån annan som just har den varianten...isf skulle jag vara intresserade av att utöka min grupp.Charlotte & Anders
720 liter x 2 Malawi
375 liter x 2 Malawi
500 liter Malawi
180 liter Malawi
100 liter Guppy
140 liter x 6 yngel
64 liter x 4 yngel -
jo jag har en liten kull jag med tänkte försöka få tag i några honor till tänkte jag..verkar inte vara så många som har just den varianten ..Kommentar
-
Nej, den verkar vara ganska ovanlig hemma hos folk. Jag har en liten grupp på 3+2 och hoppas på att utöka även min grupp. Det simmar 15-20 st små i yngelkaret. Nu tuggar även den andra honan. Riktigt granna hanar är det, två som färgar och en som inte gör det.Charlotte & Anders
720 liter x 2 Malawi
375 liter x 2 Malawi
500 liter Malawi
180 liter Malawi
100 liter Guppy
140 liter x 6 yngel
64 liter x 4 yngelKommentar
-
vi kanske kan byta yngel sen då om det inte hade varit en bit att åka då..fick ju bara två yngel i min första kull...jo hannarna är otroligt snygga mörkblå nästan svarta med orange fenor. jo jag har bara 3+2 jag med..köpte alla kent i nol hade hemma..han ville gärna ha yngel han med..Kommentar
-
Kan någon lägga ut en bild på "red top" ?
Skulle vara kul att se hur röd.
Med vänlig hälsning,
JanneKommentar
-
Charlotte & Anders
720 liter x 2 Malawi
375 liter x 2 Malawi
500 liter Malawi
180 liter Malawi
100 liter Guppy
140 liter x 6 yngel
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Denna tråden kanske skulle ligga i Malawi istället?Charlotte & Anders
720 liter x 2 Malawi
375 liter x 2 Malawi
500 liter Malawi
180 liter Malawi
100 liter Guppy
140 liter x 6 yngel
-
Ja den är tydligt röd. När jag googlat på dem har det dykt upp allt från gult till orange, men inte så rött som denna.
Vacker fisk.Kommentar
-
Charlotte & Anders
720 liter x 2 Malawi
375 liter x 2 Malawi
500 liter Malawi
180 liter Malawi
100 liter Guppy
140 liter x 6 yngel
Kommentar