Kul Pia
Hypsophrys nematopus - info?
Kollaps
X
-
-
tack, det är riktigt kul nu blir man nojig "fiskmorsa" igen----------------------------------
/PIAKommentar
-
Hoppas ynglen överlever Detta är en väldigt intressant firre jag aldrig haft, att hannen mutat in ett eget revir och försvarar en del av ynglen själv, och jagar bort lek honan tillhör inte det vanliga bland de centralare jag haftBe careful when speaking. You create the world around you with your words.Kommentar
-
Senast redigerad av Ola Svensson; 09 December 2013, 11:07.Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
Kommentar
-
-
-
----------------------------------
/PIAKommentar
-
Nice! Vad fina dom var! Fin lekdräkt på honanBe careful when speaking. You create the world around you with your words.Kommentar
-
Hei PiaJo, jeg har hatt fisken i flere år og har dem fortsatt. Jeg har ikke merket noe til plantespising, men har kanskje ikke hatt planter som de liker, akvariet er innredd med store Cryptocoryner og mange huler til fisken. De foretrekker å leke i huler som Apistogramma. Jeg har lagd huler av halve kokosnøtter. Fisken er som du sier i normal farve ganske grå/blå og en svart vertikalstripe, når det har skjedd noe lek o.l. blir den vertikale stripen hvit. De spiser det meste og er glad i mark, akvariet de går i er på 150 liter, men du må gjerne ha ett større. Mine går med yngelen, men de passer på, så det vokser opp fisk i alle størrelser, noe krangling er det jo, men ikke noe alvorlig.Kommentar
Kommentar