Tanganyika i 300 Liters hörnakvarium?
Kollaps
X
-
-
Jag hann före!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
-
Ja såhär kan de bli, bara kul att man kan bli ivrig som ett barn fortfarande och glömma rim och reson
Jag är hur nöjd som hellst sålänge jag får mina Altolamprologus... Inte riktigt bestämt mig för vilken ännu bara.Kommentar
-
-
Jag mådde dåligt i söndags hos Kent. Behöva välja på alla dessa altosar, ska se om jag kan räkna hur många han hade inne... 1...2...3...4....5...6... ja sex olika sorter var det nog. Ångesten var brutal, men slutade i en svart calvus, en riktig klassiker.Kommentar
-
Jag funderar på ett par med svart Calvus och ett par knallgula kompriceps av något slag.Kommentar
-
Kommentar
-
Mycket finKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
Du kan ändå passa in ganska många varianter i den volymen, det viktiga är ju att satsa på fisk som inte tar för stora revir eller trivs i grupper.720 Malawi
375 Yngel
112 Yngel
70 YngelKommentar
-
Tråkiga nyheter. Hade ju tänkt ha akvariet i min arbetslokal men min fastighetsägare tyckte annorlunda. Finns det någon stödförening för oss förtryckta akvarister?Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar