Hejsan,
Jag har spenderat en av mina sjukdagar efter fotoperation i Akvarielagrets förråd hos Sture. :-)
Målet var att leta fram 10 ex av varje nummer från 2007 och framåt. Det gick hyggligt. Jag har nu 10 ex av dessa:
2007 komplett, något nummer saknas dock för cb1. 1 el. 2st.
2008 komplett
2009 2 alla andra saknas
2010 komplett
2011 1, 3, 4. Endast ett nummer av cb2 hittade jag. Framsidan är dåld på just detta nummer så den är svårletad men om de inte har dem någon annanstans, finns inga fler.
2012 komplett
2013 1, 2, 3
Viktigt att styrelsen agerar på detta också:
Jag mailat osv tidigare om det.
Sedan hittade jag dessutom kompletta årgångar (ett av varje) för åren 1976-1987, samt några nummer från 1973, 1992, 1996 samt 1997.
Och, massa andra föreningstidskrifter från olika delar av Sverige. Se bild. Det är från:
Aqua uppsalariensis, Uppsala akvarieförening
Haninge akvarieförening
Scalaren, Örebro akvarieförening
Stockholms akvarieföreningar
Carlskrona akvarieförening
Västerås akvarieförening
Karlskoga akvarieförening
Norsk Akvarieförbund
Kalmar akvarieförening
Vestegnens akvarieklub
Akvariebulletinen, svenska akvariesällskapet. Många nummer.
Jag tycker föreningen bör förvara detta!
Jag har sorterar, tvättat av och buntat upp allt idag. Jag har en fundering om att scanna in alla tidningar till pdf för hemsidan och appen. ;-)
///David
Jag har spenderat en av mina sjukdagar efter fotoperation i Akvarielagrets förråd hos Sture. :-)
Målet var att leta fram 10 ex av varje nummer från 2007 och framåt. Det gick hyggligt. Jag har nu 10 ex av dessa:
2007 komplett, något nummer saknas dock för cb1. 1 el. 2st.
2008 komplett
2009 2 alla andra saknas
2010 komplett
2011 1, 3, 4. Endast ett nummer av cb2 hittade jag. Framsidan är dåld på just detta nummer så den är svårletad men om de inte har dem någon annanstans, finns inga fler.
2012 komplett
2013 1, 2, 3
Viktigt att styrelsen agerar på detta också:
Jag mailat osv tidigare om det.
Sedan hittade jag dessutom kompletta årgångar (ett av varje) för åren 1976-1987, samt några nummer från 1973, 1992, 1996 samt 1997.
Och, massa andra föreningstidskrifter från olika delar av Sverige. Se bild. Det är från:
Aqua uppsalariensis, Uppsala akvarieförening
Haninge akvarieförening
Scalaren, Örebro akvarieförening
Stockholms akvarieföreningar
Carlskrona akvarieförening
Västerås akvarieförening
Karlskoga akvarieförening
Norsk Akvarieförbund
Kalmar akvarieförening
Vestegnens akvarieklub
Akvariebulletinen, svenska akvariesällskapet. Många nummer.
Jag tycker föreningen bör förvara detta!
Jag har sorterar, tvättat av och buntat upp allt idag. Jag har en fundering om att scanna in alla tidningar till pdf för hemsidan och appen. ;-)
///David
Kommentar