Allmän Buggrapportering för ciklid.org
Kollaps
X
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Då går det välja flera filer igen.
Det var dessutom lite tur att det var fel. Visade sig att det fanns en exploit i den flashmodulen.Senast redigerad av Christian Alfredsson; 02 October 2014, 22:56.Kommentar
-
Webmaster för Ciklid.org.
Underverk fixas med det samma. Mirakel tar något längre tid.Kommentar
-
-
Då funkar inklippta youtubefilmer i forumet igen.Kommentar
-
Yey!!!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Nu fungerar artregistret igen med att klicka upp bilder och att namnen inte står dubbelt
Exempel: https://www.ciklid.org/artregister/a...art.php?ID=779Kommentar
-
Yey igen!!!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Jag har en Samsung note. (Har haft Iphone förut.) Förut har jag alltid kunnat trycka på forums fliken och fått upp menyn där jag kan välja olika alternativ så som: obesvarade inlägg, senaste dygnet, 12 timmar osv. Nu när jag trycker på forum så blixtrar menyn till och jag kommer direkt till Forumet där jag måste välja vilken kategori jag vill läsa. Är det en bugg eller är det någon inställning i telefonen som är fel?
//PeterKommentar
-
Det kanske går att fixa. Så att menyerna låses och kräver ett klick till för att stängas eller gå till viss länk.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Jag har en Samsung note. (Har haft Iphone förut.) Förut har jag alltid kunnat trycka på forums fliken och fått upp menyn där jag kan välja olika alternativ så som: obesvarade inlägg, senaste dygnet, 12 timmar osv. Nu när jag trycker på forum så blixtrar menyn till och jag kommer direkt till Forumet där jag måste välja vilken kategori jag vill läsa. Är det en bugg eller är det någon inställning i telefonen som är fel?
//PeterKommentar
-
Kommentar
-
Ciklidbladets artikelarkiv börjar nu 1972. Fanns det inte äldre tidningar utlagda tidigare eller minns jag fel?
Jag har nu scannat 1,2 och 7 1967. Vem tar hand om dem?Kommentar
-
Skicka dem till mig. Jag tror ciklidbladet utan framsida för närvarande inte visas, kollar detta och snackar med Christian om det.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Kommentar