Google Crome funkar inte varje gång när jag vill se filmerna. Jag brukar i så fall byta till Explorer också.
Allmän Buggrapportering för ciklid.org
Kollaps
X
-
-
Kan du posta länk som inte fungerar?Webmaster för Ciklid.org.
Underverk fixas med det samma. Mirakel tar något längre tid.Kommentar
-
Som sagt, jag använder Explorer 11 som standard. Inga problem. Med Goofle Chrome Version 35.0.1916.153 m, går det inte att se något klipp överhuvudtaget. Ingen film i artregistret. Bara blankt.
Men denna är från ett klipp jag själv lagt in, och de med Chrome kan inte se. Inlägg två med rubrik" Liten strid om bästa grottan. Salvini - Carpintis"
Tråden är i första hand avsedd för bilder på Centralamerikanska ciklider och diskussioner kring eller med anknytning till postade bilder. Allmänna frågor och diskussioner behandlas med fördel i nya trådar då det blir lättare att söka efter nyttig information i efterhand på forumet. Skriv ut artnamnet på postade bilder i
I Crome står: Something went wrong. Please make sure you added the video correctly. Click here to see how YouTube videos should be embedded. There could also be a technical issue that's not your fault. Click here to view the video on YouTube's site. If this link doesn't work, you did something wrong.Kommentar
-
Hej
För tillfället fungerar inte länken till stadgarna.
mvh
Mikael W
(NCS-medlem sedan 1981)Kommentar
-
Mycket som inte fungerar, vilket en uppdatering Bosse håller på med kommer att lösa (hoppas vi).Kommentar
-
Jag ser inte vedeoklippen heller, de som finns i artregistret. Google Crome här också.
Ha en fortsatt bra sommar!!!!!Kommentar
-
Kommentar
-
Varje gång jag svarar på ett inlägg får jag meddelande om att jag försöker posta två gånger på raken. Jag använder chrome och mac. Efter jag gjortinlägget dyker denna text upp längst upp på skärmen:
Warning: Only variables should be passed by reference in ..../newreply.php on line 389Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Varje gång jag svarar på ett inlägg får jag meddelande om att jag försöker posta två gånger på raken. Jag använder chrome och mac. Efter jag gjortinlägget dyker denna text upp längst upp på skärmen:
Warning: Only variables should be passed by reference in ..../newreply.php on line 389Webmaster för Ciklid.org.
-
Japp jag accepterar kakor. Felet har funnits några veckor/månader.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kommentar
-
Någon annan som har problem med mac och crome? Eller för all del någon annan kombination?Webmaster för Ciklid.org.
-
Jag kan inte ladda upp bilder längre kör IE10..det som händer är att det bara står och snurrar hur länge som helst och sen händer inget, jag har dragit ner storleken på bilderna så de är små.----------------------------------
/PIAKommentar
-
Samma här, men bara på jobbet. Hemma och med gummans bärbara går det bra.
En ana grej som tidigare arit uppe: Måste logga in 2 gånger. Men detta bara med den bärbara, och bara med Firefox.mvh
Mikael W
(NCS-medlem sedan 1981)Kommentar
Kommentar