Allmän Buggrapportering för ciklid.org
Kollaps
X
-
-
Jag skall ta detta med Joakim. Vi hade det problemet också tidigare när vi introducerade den nya mallen.Webmaster för Ciklid.org.
Underverk fixas med det samma. Mirakel tar något längre tid.Kommentar
-
Webmaster för Ciklid.org.
-
Är det några fler som blir ut timade eller inte ihågkomna än johho och Mikael om man kryssar i att man vill förbli inloggad?
johho och Mikael: Testa att forcera en logout genom att klicka på det i menyn. Logga sedan tillbaks in och komihåg att kryssa i kom ihåg mig.Webmaster för Ciklid.org.
-
Pierre_N och Wilhelm
Jag skall se vad detta kan bero på. Tack
Wilhelms problem tycks vara ö som inte funkar.Webmaster för Ciklid.org.
-
Samma händer mig också. Kör eldräven.Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________Kommentar
-
Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________Kommentar
-
Problemet med inloggningen kvarstår, dock har det löst sig på jobbet, men här är det en äldre IE. IE8 för att vara exakt.Kommentar
-
Nu är jag riktigt frustrerad.
Avinstallerade min engelska version av firefox och installerade en svensk version men jag är likförbaskat inloggad....
Kan ni testa att uppgradera till senaste versionen av era läsare? Alternativt kolla om ni har något annat i era inställningar som inte är standard?Webmaster för Ciklid.org.
-
Det här problemet bör vara webläsarrelaterat och jag kan nog inte fixa det på servern.Webmaster för Ciklid.org.
-
Be careful when speaking. You create the world around you with your words.Kommentar
-
På jobbet har jag IE8, hemma har jag IE10.
Men även på jobbet blir jag utkastad ibland, men det kan jag inte klandra dig för, det har mer att göra med Borås stads inställningar för de är lite randomKommentar
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Har vi fått klarhet i om det går att bifoga bilder för de som kör IE?
Om radbrytningar fungerar för de som kör IE?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Testar IE10 och radbrytningar. Nope det fungerar inte!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Kommentar