Allmän Buggrapportering för ciklid.org
Kollaps
X
-
-
-
Webmaster för Ciklid.org.
Underverk fixas med det samma. Mirakel tar något längre tid.Kommentar
-
Dumma kakor, vart är kakmonstret? Ska pröva att rensa kakorna, återkommer om problemet kvarstår.Kommentar
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kommentar
-
XP och firefox rules! Inga problem! peppar, peppar ta i trä!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Kommentar
-
Allt brukar vara frid och fröjd tills man börjar anpassa till IE eller använder den på siter som inte byggts speciellt för IE.
Det här med kom i håg mig funkar för mig med alla läsare.
Jag tror jag har en komponent till siten (Joomla) som kollar av om kakor används och att man accepterar kakor från oss.
Jag vet dock inte hur det funkar med forumet som lever ett eget liv just nu.Webmaster för Ciklid.org.
-
Jag skall byta och bara köra IE10 här ett tag får vi se om jag får problem.Webmaster för Ciklid.org.
-
Problemet kvarstod iaf även med kakor bortkastade. I-landsproblem men du vill ju så klart att saker ska fungera som det skaKommentar
-
Har du inte samma problem på andra siter? Jag kan inte få till problemet här I någon läsare. Är du säker på att du kryssat I rutan för att kommaihåg dig när du logger in? Testa att loga in som du brukar. Logga sedan ut och in igen med kom ihåg mig I kryssat.Webmaster för Ciklid.org.
-
-
Sedan forumet låg nere så har jag märkt av ett problem, om man klickar på en medlem så ser man vilka trådar den har kommenterat i. Nu fungerar inte länkarna till dem och det står såhär istället för namnet på tråden som det stod förut.
forumdisplay.php?54-Tanganyikasjön
Är det oklart vad jag menar så hojta till så tar jag ett print screen.Kommentar
-
Så här står det när jag klickar på Pierres tråd han kommenterat.
Not Found
The requested URL /forum/Allmän Buggrapportering för ciklid.org was not found on this server.mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
Kommentar