Chrome låter här.
Allmän Buggrapportering för ciklid.org
Kollaps
X
-
-
-
Och nu kan även Google Chrome användare se youtube film här, vad det verkar. Så du fixade det Bosse?Kommentar
-
Det kan också vara Joakim D som jobbat med artregistret och fixat det här också.Webmaster för Ciklid.org.
Underverk fixas med det samma. Mirakel tar något längre tid.Kommentar
-
Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________Kommentar
-
Då har det löst sig själv då. Jag använder ju mest Explorer, men andra som använder Chrome har ju rapporterat att det inte funkat med youtube nånstans här.Kommentar
-
Bujurquina apoparuana , Möjligen ruvande hona
Something went wrong. Please make sure you added the video correctly. Clickhere to see how YouTube videos should be embedded. There could also be a technical issue that's not your fault. Click here to view the video on YouTube's site. If this link doesn't work, you did something wrong.
Film av: Johan Lindgren
Är det en inställning i den egna Google Chrome installationen?
Mvh
UffeKommentar
-
Jag kan inte se Youtube-klipp på vår sida sedan lång tid tillbaka i Google Chrome. Så även nu. Så här står det exemplevis när ett Youtube-klipp ska visas...
Bujurquina apoparuana , Möjligen ruvande hona
Something went wrong. Please make sure you added the video correctly. Clickhere to see how YouTube videos should be embedded. There could also be a technical issue that's not your fault. Click here to view the video on YouTube's site. If this link doesn't work, you did something wrong.
Film av: Johan Lindgren
Är det en inställning i den egna Google Chrome installationen?
Mvh
Uffe
Kommentar
-
Nu gick jag in med Chrome. I artregistret visas inget, men filmer i forumet går nu att se, som denna:
https://www.ciklid.org/forum/showthr...perca-jurupariKommentar
-
Tänkte bara kolla hur det går med detta? Jag saknar att inte kunna lägga upp bilder----------------------------------
/PIAKommentar
-
Har ni provat att bara ta en enstaka bild? Multipla fungerar inte för mig i Chrome.
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Har ni provat att bara ta en enstaka bild? Multipla fungerar inte för mig i Chrome.
https://www.ciklid.org/forum/showthr...l=1#post934686----------------------------------
/PIAKommentar
-
Kan ni vara snälla och tala om vart ni har problem? Exempelvis artregistret, forumet, fototävlingen, etc.Webmaster för Ciklid.org.
Underverk fixas med det samma. Mirakel tar något längre tid.Kommentar
-
forumet, det är det mest sannolika.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Funkar inte med YouTube (Artregister) använder Google Chrome.
Funkar med Explorer.
Inga problem annarsKommentar
Kommentar