Vad är detta?
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Är absolut ingen expert på Malawi ciklider men jag har haft sjuka fiskar några gånger. Jag tycker absolut inte att det ser ut som vita prick, i ärlighetens namn så har jag inte sett något liknande tidigare, du råkar inte ha lite fler bilder?Be careful when speaking. You create the world around you with your words. -
Du tror inte den legat och tryckt bakom någon vass sten ?
För mig ser det ut som den mår bra endå. Den skiter ju bra iafKommentar
-
Den ser skrubbad ut som Mreque säger.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Nej det ser inte ut som vita prick alls. Ser jäkligt skumt ut... Är det bara en fisk som ser ut så där?Kommentar
-
-
Kan det va nått stressrelaterat?
Sålde av massa fisk tidigare och de få som va kvar blev väldigt skygga och tryckte bakom en sten, utblås och och insug och verkade väldigt rädda.
Stoppa ner all mina större yngel och då blev det anorlunda och alla kom fram och simma runt som vanligt.Kommentar
-
Kan det vara något bakterieangrepp? Prova att byta vatten, typ 60% två dagar i rad, salta och ha i Easylife. Är det bakterier kan det vara bra att lugna sig med matningen ett tag också.
Jag har ingen aning om vad det är, vill bara säga det. Men bra vatten, salt och easylife brukar vara bra medicin mot det mestaKommentar
-
-
har bytt vatten några ggr nu och saltat lite och alla ser bättre ut, inte helt borta men nästan.Kommentar
-
SkumtKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Låg alla och tryckte var det nog därifrån. Kanske påvärkat vattenvärdena när du rotat runt där i.. vem vet =) Låt den vara ett tag så ser du hur det utvecklar sig.Kommentar
Kommentar