BTN? Moduler gråa 3typer (5st totalt)
Kollaps
X
-
-
Nummer ett, båda exemplaren sålda.
Nummer två såld.
Nummer tre båda två är kvar.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
400 kr st. Rejäl prissänkning!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
-
Såga såga
en är i alla fall bokad.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Hej David,
Kan du skicka dem? i så fall tar jag dem, alt skall jag till Södertälje i slutet av Nov.
DavidKommentar
-
Vill du ha hjälp med att frakta ned den David F, så kan jag eventuellt också hjälpa till (så får jag ett skäl att besöka dig hemma också DaRe ), då jag också har resa upp i November och då skall hämta lite andra akvariegrejer.Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________Kommentar
-
Låter heltrevligt. En är dock som sagt bokad. Endast en kvar, förutom de andra modulerna jag har...
Edit: länk: http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=68818Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Många som vaknade nu...
En är kvar...Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
-
Jag blev smått överöst med frågor nu... När jag kollar tidstämpeln, inkl. pm, på frågan är en annan kille före på tur för allt resterande.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
En nummer tre är nu såld.
Sista är bokad och jag räknar helt klart med att den är såld den med inom någon dag.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Allt sålt! Tack för ett trevligt besök!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar