BTN moduler "brun" sten (E+F+O+U+2 till)
Kollaps
X
-
-
-
Hehe. Ja jag hade själv tänkt ha dem men får inte in dem i något kar. Jag har dessutom dragit ned i antal akvarium så det fick bli en lagerrensning.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Nummer 2, 4 & 5: Sålda.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Rejäl prissänkning. Upp till 50% lägre pris!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
1, 3, 6 alltså kvar.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
-
Jag blev smått överöst med frågor nu... När jag kollar tidstämpeln, inkl. pm, på frågan är en annan kille före på tur för allt resterande.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Allt är nu sålt. Tack för bra och smidiga affärer.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Kommentar