Stiligt värre.
Schackbrädeciklider
Kollaps
X
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
-
intressant beteende men din såg helt annorlunda än mins tycker jag din såg jag hade en orange bukfenor det har inte mina än iallafall inte än .Kommentar
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Hade några odlade Dicrossus maculatus för ett antal år sedan, men alla var av samma kön (minns inte vilket) och jag fick senare veta att (nästan?) alla yngel var av samma kön. Det finns alltså anledning att hålla lite koll på temperaturer och pH - om det inte är så att de byter kön precis som Crenicara punctulatum lär göra i naturen.Kommentar
-
Hoppas jag inte... för dessa skall flyttas för jag skall hämta en grupp med Hypsophrys nematopus imorgon
Hade några odlade Dicrossus maculatus för ett antal år sedan, men alla var av samma kön (minns inte vilket) och jag fick senare veta att (nästan?) alla yngel var av samma kön. Det finns alltså anledning att hålla lite koll på temperaturer och pH - om det inte är så att de byter kön precis som Crenicara punctulatum lär göra i naturen.----------------------------------
/PIAKommentar
-
@ Hollowman, jäklar vilka sköna bilder! Dom var hur läckra som helst dina brädisar!
@ PiaJo, man kan inte göra annat än att älska dina filmer! Tack för den PiaBe careful when speaking. You create the world around you with your words.Kommentar
-
jag har Dicrossus filamentosus och vad jag förstod på en kompis så får honorna röda bukfenor, den som har mest rött skulle vara den dominantaste honan
----------------------------------
/PIAKommentar
-
Kul med lövflyttandet. Ös på med bilder när de vuxit klart, de kommer bli toppen i artregistret. Hur var det med dessa, var de vildfångade?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Jodå, det kommer att komma bilder, var så säker dessa är vildfångade och det stod bara Colombia så det är inte mycket än så att gå efter tyvärr.----------------------------------
/PIAKommentar
-
Colombia är bättre än ingetKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
Kommentar