Hittade en sjukt snygg video om Schackbrädeciklider i deras naturliga miljö, se vilka färger de kan utveckla ungefär 2:40 min in i filmen
Schackbrädeciklider
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Trevligt! Var nära nära att köpa en grupp av dessa i Tyskland, de är sjukt fina----------------------------------
/PIA -
-
Grattis till köpetKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
Be careful when speaking. You create the world around you with your words.Kommentar
-
man blir så jvl less alltså !!!! hade beställt 5 st schackisar från imazoo bokade dom genom min närmsta zoo butik arken zoo i mora i tisdag förra veckan och dom hade pratat med imazoo och det var lugnt .
sen fick arken zoo besked i fredags att när personen skulle ner och sätta bokat på fisken 3dagar senare !!!!!!! var dom borta man blir så less
och detta är inte första gången imazoo gör på detta viset ..
jävligt brist på respekt tycker jag ..Kommentar
-
nu så har jag 4 st schackisar hemma 1+3 kan vara 2+2 tittade in på arken zoo i falun här om dagen och vad får jag se jo 4 st Schackbrädeciklider
så nu går dom med ett gäng diskusar ,svartkardinaltetra och corydorasmalar och 2 st fjärilsciklider som jag även köpte i samma veva ..
och jävlar vad bra dom gjorde sig i akvariets nedre delar grymt coola Schackbrädeciklider var alltså ..
// peterKommentar
-
Härligt att höra!! Om du har möjlighet så ta gärna en bild eller tvåBe careful when speaking. You create the world around you with your words.Kommentar
-
-
-
Kommentar
-
Denna tråd innehåller SA-relaterade bilder. Om inget annat anges i inlägg med bild, så godkänner publicerande fotograf att bild kan komma att användas i Artregister eller Ciklidbladet. Sådan bild kommer att anges med fotografens namn. Tidigare trådar i ämnet finns tillgängliga på: SA-Bilder - del 1 (http://www.ciklidKommentar
-
-
Kommentar