Panta Rhei Akvaristik webbutik
Kollaps
X
-
-
-
Någon som beställt därifrån? Blev sugen!SA:
Geophagus brasiliensis "Rio Sao Fransisco"
Caquetaia myersi "Rio Ortequaza"Kommentar
-
Japp spännande shop. Jag är på om någon ska beställa. Hittade massa trevligt.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
Borde vara någon av Crenicichla proteus , Crenicichla reticulata , Crenicichla semifasciata , Crenicichla scotti , eller Crenicichla cyanonotus . Alltså någon som tidigare tillhörde släktet Batrachops - eller någon relativt nybeskriven släkting till dessa. Titta på bilder kan du göra själv.Kommentar
-
Håller med om att de har spännande fiskar. Hoppas inte "allt flyter" i påsarna som kommer baraHälsningar
DKommentar
-
Hojta till om nån tänker ta därifrån så kan vi gå ihop om frakten!SA:
Geophagus brasiliensis "Rio Sao Fransisco"
Caquetaia myersi "Rio Ortequaza"Kommentar
-
-
Orthochromis! Jag har aldrig ens sett en levande.
Hur mycket kostar frakt till Sverige? Har egentligen inte plats för något än, men ska ni beställa och frakten inte är alltför blodig tar jag fem stycken Orthochromis.
Rätt sugen på Umbra också.
Varför sätter de inte ut namn på fiskarna?Kommentar
-
Tittade inte på afrikanarna. Är det inte Heterochromis som var tillfälligt slut? Fast 2100 betalar jag inte ens för en Heterochromis...
EDIT. Nån som kan arta den med vinrött huvud?Senast redigerad av Erik Åhlander; 06 October 2013, 23:11.Kommentar
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Häftigt pris 300€ för en Astronotus rubroocellatusmvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
-
mvh Wilhelm
Kommentar