Artregistertävling IV: Plattfiskarnas välde
Kollaps
X
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
Grattis till din placering också Jan Hommel.
Vi ser fram emot Artregistertävling V framåt vårkanten.Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________Kommentar
-
-
Og jag tar ytterfiltretTack Kaj & Co för att ni var med och sponsrade.
Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
Jag skickar boken, som paket så slipper vi tappa bort den i posten!
För filtret kontakta Aquazoo!
För Diskusen kontakta mig så drar vi igång auktionen. Det är viktigt att avsluta medan det finns vildfångad diskus i lager hos Aquazoo.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Ska sova nu. Som ett litet lamm troligen. Tar kontakt med dig imorgon David.Kommentar
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Konstigt hur många väldigt populära fiskar som saknade filmer. T moorii exempelvis. Men nu finns det.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
-
Grattis till alla vinnarna!
Trist jag inte haft tid att skriva klart de beskrivningar jag börjat på, inte för jag hade fått nog med poäng till något pris men 1 poäng är nästan pinsamt.
Ska försöka få in dem senare i alla fall.Mvh
//AlfKommentar
-
Det finns de som är lyckliga och har plattfisk och vinner!
GRATTISWebmaster för Ciklid.org.
Underverk fixas med det samma. Mirakel tar något längre tid.Kommentar
-
Jag funderar på att ha högre poäng för beskrivningar nästa gång då det är rejält jobb me ddem samt lite högre för bilder också för att skilja ut dem från filmer, kanske.
Däremot filmer som visar en art i dess vilda miljö är ju något som borde ge extra poäng. Vi får se.
Jag är nyfiken på hur vi skulle kunna göra tävlingen mer atraktiv för fler personer samt kanske ha milstolpar, dvs flest poäng denna vecka får ett pris kanske för att hålla igång tävlingen över tid.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Det tror jag kan vara en bra idé David. Att värdera hur lång tid det tar, för att sedan förändra poänggivandet.
/JockeKommentar
-
Du kan ju ta tillfället i akt och skriva cikliden till CB!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Grattis alla vinnare!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
Kommentar