Fototävling November 2013
Kollaps
X
-
-
16 st bidrag har kommit in
det är några timmar kvar inna deadlinen går ut, så skicka in!----------------------------------
/PIAKommentar
-
Det kom in glädjade 16 stycken bidrag till årets sista "öppna" omgång, nu väntar vi in startdatumet för röstningen, skall bli en spännande omgång med många bra foton!----------------------------------
/PIAKommentar
-
Nu är dags att rösta fram dina favoriter! Detta är sista omgången innan årsfinalen nästa månad----------------------------------
/PIAKommentar
-
Så himla svårt med så sjukt fina fiskar!! Men nu är det klart, för min del! Hur går det för dig?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Nu har jag också röstat, det är inte på någon av idolerna på fyran utan på tre ciklider. Rösta du med!Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Hrm, jag använde smileslistan, konstigt med du fattade vad jag menade----------------------------------
/PIAKommentar
-
-
Nu är det dags att börja rösta fram sina favoriter och även denna månaden så har man chansen att vinna ett skönt röstningspris som man kan titta länge i nu när det mörknar ute!
De som röstar är med och tävlar om boken Drömciklider av Ad Konings.
----------------------------------
/PIAKommentar
-
-
Nu när det är dags för lite helg så har ni tid på er att röst ( om ni nu ute gjort detta redan förstås...för då kan ni börja fota för kommande månadstävlingar 2014)----------------------------------
/PIAKommentar
-
-
Kommentar
Kommentar