Aningen irriterad nu och måste vädra skunk. Beställde en pump och två lysrör från en webbshop för ett tag sedan. Efter en vecka hade inget kommit och orderstatistiken stod på mottaget. Ringde, upptaget, upptaget. Mailade, inget svar. Ringde igen, läänge. Tillslut fick jag tag på en snubbe. Pumpen jag ville ha fanns inte inne - problem med leverantören. Osäkert, kanske skulle den komma om några dagar. Valde att beställa en av annat märke som fanns inne och paketet skulle skickas iväg direkt. Några dagar till, och några till. Inget paket, fortfarande bara mottaget när jag kollade orderstatistiken. Ringde igen. Satt i kö i 15minuter. Nu påstod han att han hade både försökt ringa mig och maila mig. Hmm, inga missade samtal från företaget och inget mail. Han tyckte att jag hade valt ett udda mått på lysrören och undrade om det var rätt - 105cm och därför inte skickat något. Jo, det är dom rören jag har beställt och dom jag vill ha. Nu visade det sig att just det måttet hade dom inte inne av det märket, men han kunde beställa hem, eller om jag valde ett annat märke som kanske fanns inne.
Varför uppmärksammade han inte det här första gången jag gjorde om beställningen, att dom inte hade rören hemma heller. Det var ju därför jag valde en pump som fanns inne så jag kunde få paketet nån gång. Varför framgår det inte redan vid beställning att varan är tillfälligt slut, eller innebär längre leveranstid. Varför inget meddelande i vilken form som helst att varorna inte finns inne. Jvla skitbutik som börjar på F. Slutade med tack men nej tack, jag vill häva köpet. Vilket gick lättare än att beställa.
Ska nog ödsla tid och energi på att leta runt i fysiska butiker istället. Det här verkar ju vara rena HobbyNisse som pyntar webshopen med en massa prylar som inte finns inne och sedan hoppas på det bästa att det löser sig. Borde kallas för beställningsportal märkt var god dröj.
sorry bara tvungen att skriva av mig
Varför uppmärksammade han inte det här första gången jag gjorde om beställningen, att dom inte hade rören hemma heller. Det var ju därför jag valde en pump som fanns inne så jag kunde få paketet nån gång. Varför framgår det inte redan vid beställning att varan är tillfälligt slut, eller innebär längre leveranstid. Varför inget meddelande i vilken form som helst att varorna inte finns inne. Jvla skitbutik som börjar på F. Slutade med tack men nej tack, jag vill häva köpet. Vilket gick lättare än att beställa.
Ska nog ödsla tid och energi på att leta runt i fysiska butiker istället. Det här verkar ju vara rena HobbyNisse som pyntar webshopen med en massa prylar som inte finns inne och sedan hoppas på det bästa att det löser sig. Borde kallas för beställningsportal märkt var god dröj.
sorry bara tvungen att skriva av mig
Kommentar