Amphilophus rostratus
Kollaps
X
-
-
Jag har koll på dig Jocke. Det är onekligen ditt fel att jag har fastnat för denna art. När jag var en grön CA-rookie och såg ditt par för ett antal år sedan bestämde jag mig för att sådana måste jag bara ha. Din hane var grymt imponerande. Om du har någon bild tillgänglig på honom får du gärna förgylla tråden lite
/JockeKommentar
-
Kommentar
-
Jag har koll på dig Jocke. Det är onekligen ditt fel att jag har fastnat för denna art. När jag var en grön CA-rookie och såg ditt par för ett antal år sedan bestämde jag mig för att sådana måste jag bara ha. Din hane var grymt imponerande. Om du har någon bild tillgänglig på honom får du gärna förgylla tråden lite
/JockeMvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
snygga fiskar och bilder!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Tack för bilderna Salmberg & JockeB, fantastisk fin fisk.Be careful when speaking. You create the world around you with your words.Kommentar
-
-
DIna skyddslingar är inte sist vid matning precis, inga ledsna miner där inte!
/ Anders
Medlem i NCS - givetvis!Kommentar
-
GöttHärligt, det blir att ställa iordning ett kar till dem nu i veckan. Så får de flytta till Blekinge nästa helg.
/JockeKommentar
Kommentar