If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Efter två dygn med migrän av den värre sorten har jag lyckats med vattenbyte på 720:an och 375:an. Tömt två Hongi honor, pysslat om mina små "Polit" och acai yngel. Tagit en öl och nu är det natti natti.
Hoppas att alla haft en trevlig fredag och får en trevlig helg.
Fick för mig att åka till Hornbach efter jobbet, kollektivt - det var en upplevelse. Nu vet jag hur det känns att åka buss i Indien. Gick knappt att komma verken in eller ut eller få igen dörrarna. Huj
jaha, så var jag där en stund och gick därifrån med ett JBL CrystalProfi e1501 ytterfilter. Lite halvplanerat, men bara lite egentligen. Såg till att utnyttja prisgaranti och lyckades tjäna innästan 200:- dessutom. Alltid något mer än inget. 1169:- rätt ok tror jag. Nu hoppas jag bara att jag gjorde ett bra köp och inte drar på mig en deprimerande ågren. Helt rökt nu, sitter på bussen och ser fram emot en trevlig omgång tapas och en, eller två svinkalla och nån bra film med frugan. Som är mindre nöjd över min invistering. Ha de gôtt alla fredagsglada människor
Efter alla motgångar med död fisk så har jag inte haft någon lust med akvariet men nu har mina slang kopplingar kommit så ikväll ska jag surpla på något ljust blask öl och installera UV systemet... Äntligen.
Kommentar