If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Recension av Ledramp (Us Current Freshwater LEDplus)
Dom brukar fixa det och ta en avgift på ungefär en hundralapp för jobbet. Om avsändaren sätter på en gåvolapp kan du ha turen att slippa betala något extra.
Men först ska jag ha ett powerhead till mitt UV filter och sen ska jag ha igång scalarkuben... Till dess har säkert den här rackarn sjunkit i pris får vi hoppas
Scalarkub? Låter ju spännande..nån projekttråd jag missat?
Startar en liten projekttråd då jag nu är helt spikad på vart jag vill med karet.
Har alltså köpt ett flång nytt Juwel Lido 200 som jag från start skulle ha Tanganyika i. Efter noggrann eftertanke kände jag att jag inte skulle kunna sätta ihop en tillfredställande fisklista därifrån och har därför tänkt att även detta kar
Nu har den kommit, men så upptäckte jag en sak direkt. Det är ju inte direkt en svensk kontakt Vart köper man adapter så att det fungerar för Sverige?
Det är väll bara klippa och montera en svensk kontakt?
Annars brukar rese adaptrar finnas lite överallt, clasohlsson, jula och biltema brukar kunna ha sådana saker.
Det är väll bara klippa och montera en svensk kontakt?
Annars brukar rese adaptrar finnas lite överallt, clasohlsson, jula och biltema brukar kunna ha sådana saker.
Kolla bara så de är 12 V och inte 9 V som jag tror är mycket vanligare!!!
Min var till en gammal Keyboard tror jag.
Skulle denna fungera? Vänstra är den från USA, den högra är 12V till en hårdisk. A skiljer sig, 2 på svenska och 3 på amerikanska. Vill veta att det är ok innan jag testar så inget går sönder.
Skulle denna fungera? Vänstra är den från USA, den högra är 12V till en hårdisk. A skiljer sig, 2 på svenska och 3 på amerikanska. Vill veta att det är ok innan jag testar så inget går sönder.
Vetifan. Min har gått sen jag skaffade den och de står såhär:
Kommentar