Nummer tre av årets ciklidblad har skickats till tryckeriet. Beräknas hamna i brevlådorna vecka 39!
CB3 till tryck!
Kollaps
X
-
CB3 till tryck!
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seTaggar: Ingen -
-
Verkar vara många artiklar som tilltalar migMedlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
-
Hehe, bra korr!
!!Sista chansen att bli medlem för detta år idag om ni ska ha någon tidning innan juletid, dvs i samband med CB4!!
Senast redigerad av DaRe; 09 September 2013, 18:34.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Snyggt foto av deelay på framsidan!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
-
Hahaha, lite för snabb där. Snyggt foto, fotat av deelay är kanske lite bättre.
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kul, hoppas jag får den innan onsdagen så jag får med den på Tysklandsresan----------------------------------
/PIAKommentar
-
-
Tidningarna är hämtade på akvarielagret (i går) och med lite tur kommer de tillera brevlådor innan helgen, men troligen måndag.
Jag har inte längre access till forumdelen för NCS medlemmar så jag kan inte se vilka frågor det dyker upp där om det är några, ej heller svara på dem.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
-
Någon som fått sin tidning?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
Kommentar