Nytt 120 liters, nu börjar det närma sig..
Kollaps
X
-
-
-
-
Tänkte hålla det simpelt. Kommer garanterat att scapa om lite med sternarna och ha i fler snäckor.. Jag har funderat på om man ska ha växter i men tror att jag kommer att köra mer på hardscape looken.600 + 120 lliter TanganyikaKommentar
-
Hur går det med allt? Lite fler bilder hade varit trevligt! Ös på med mer ljus från skrivbordlampor eller liknande så blir mobilbilderna bättre dom med!Kommentar
-
Fick en liten rolig överraskning alldeles nyss när jag matade mina multisar.. De har delat upp sig i två revir på vardera sida av karet. På den vänstra sidan trodde jag först att det var överblivna artemia rester. men efter närmare titt fick jag se att de hade ögon... nu har jag fått yngel, ca 5-6 st! Vad ska jag ska jag mata dom med??600 + 120 lliter TanganyikaKommentar
-
Fick en liten rolig överraskning alldeles nyss när jag matade mina multisar.. De har delat upp sig i två revir på vardera sida av karet. På den vänstra sidan trodde jag först att det var överblivna artemia rester. men efter närmare titt fick jag se att de hade ögon... nu har jag fått yngel, ca 5-6 st! Vad ska jag ska jag mata dom med??
Alltid kul med småttingar.
Nykläckt artemia går utanpå det mesta.
Skalade artemiaägg på burk funkar oxå.Mvh Anders
Cyathopharynx foae Sibwesa, Cyprichromis microlepidotus Bulu point, Cyprichromis coluratus Mbita, Xenotilapia papilio Tembwe Deux, Xenotilapia ochrogenys Kigoma, Tanganicodus irsacae Mabilibili, Phyllonemus typus.Kommentar
-
Fick en liten rolig överraskning alldeles nyss när jag matade mina multisar.. De har delat upp sig i två revir på vardera sida av karet. På den vänstra sidan trodde jag först att det var överblivna artemia rester. men efter närmare titt fick jag se att de hade ögon... nu har jag fått yngel, ca 5-6 st! Vad ska jag ska jag mata dom med??Kommentar
Kommentar